תמיכה והדרכה

MybusinessCRM מספק, תמיכה חוצת פלטפורמות - לפניכם קישורים למרכז ידע (selfservice), פורטל לקוחות ייעודי, סרטוני הדרכה, תמיכה טלפונית ותמיכת מייל.

מוקד טלפוני - לתמיכה בבאגים. ימים: יום א' - ה' .
שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 972-3-9191833.
crm-forum

מרכז הידע

מרכז הידע הנו המקום עבורכם לחפש במאגר הידע ולקבל מענה לשאלות יישום והטמעה
crm-portal

פורטל תמיכה ללקוחות

פורטל הלקוחות הנו המקום עבור הלקוחות הפעילים לפתיחת באגים וקריאות שרות 24 שעות ביממה.
crm-email-supprot

פנייה במייל

לחץ על הכפתור מטה כדי לפנות באופן ישיר למומחים של Mybusiness
crm-FAQ

פורום הלקוחות

במידה ולא מצאתם מענה במרכז הידע , הנכם מוזמנים להשתמש בפורום הלקוחות ולהתייעץ עם לקוחות נוספים ואנשי הצוות שלנו. 

אודות

התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים: לקוחות, תוספות, מערכות CRM

עדכונים

Simunity icon maker
14-10-2014

צור קשר

Mota Gur 9 Petah Tikva
Israel 4797002
+972.3.9191833
+972.3.9191844
support@mybusiness-crm.com
Mybusiness-CRM-logo
SIMBLA Website Builder