מפרט המוצר

פיצ'רים בולטים בMybusiness...

ניהול קשרי הלקוחות 
crm-gear-icon

ניהול קשרי הלקוחות הנם הליבה בכל מערכת CRM

1. ניהול פרטי לקוחות ואנשי קשר

2. אפשרות להוספת שדות ע''י המשתמש

3. ריכוז כל הפעילויות והאירועים של הלקוח במסך אחד

4. מסך סינון לקוחות מתקדם המאפשר לסנן לקוחות לפי כל פריט הקשור ללקוח

5. ניהול פגישות ולוח שנה כולל סינכרון הפגישות ל Outlook

6. שיתוף יומנים - משתמש אחד יכול לקבוע פגישה למשתמש שני לפי הרשאות

7. ניהול והקצאת משימות

8. מסך DeskTop דינמי הנתון להגדרות המשתמש ומרכז את כל הנושאים הפתוחים של המשתמש כולל מכירות, משימות, פניות ופעילויות.

9. שליחת מיילים, פקסים והודעות sms מתוך המערכת 

ניהול מוקד פניות / תקלות 
crm-gear-icon

1. אפשרות לשייך את הפנייה ללקוח

2. אפשרות להגדיר את טבלאות הפנייה (מוצר, סוג פנייה, סטטוס, עדיפות)

3. אפשרויות חיתוך וסינון נרחבות

4. שמירת היסטוריה לכל השינויים בפנייה

5. אפשרות להגדרת צבעים לפי דחיפות הפנייה

6. אפשרות לפתוח פניות דרך אתר האינטרנט של החברה בצורה מאובטחת

7. אפשרות לשליחת מייל ברגע שמתקבלת פנייה דרך אתר האינטרנט 

ניהול המכירות
crm-gear-icon

1. ניהול תהליכי המכירה לפי סבירות ותוחלת המכירה

2. אפשרות לבצע מכירה מחזורית

3. אפשרות לבצע מכירה מרובת מוצרים

4. אפשרות למדידת המכירות לפי תאריך המכירה או לפי חודש התקבול

5. ניהול ומדידת תחזית אישית לאנשי המכירות

6. ניהול מידע על מתחרים

ניהול השיווק
crm-gear-icon

שיווק - קמפיינים

1. אפשרות לבצע קמפיין בשלבים לאוכלוסיית לקוחות נבחרת

2. אפשרות לשליחת מייל, פקס והודעת sms גורפים לאוכלוסיית הלקוחות

3. מסך ייעודי למוקדנים לביצוע טלמרקטינג וטלמיטינג 

CRM-Screen.png

ניהול שעות ופרויקטים


מודול ניהול השעות והפרוייקטים נותן מענה לגופים מבוססי פרוייקטים ושעות במספר רבדים:
1. תכנון הפרוייקט.
2. ניהול שוטף של הפרוייקט כולל יומן, משימות, מיילים מסמכים ועוד.
3. מעקב אחר התקדמות הפרוייקט בפועל.
4. איסוף שעות העבודה של העובדים בממשק וובי על הפרוייקטים השונים.
5. ניהול הסכמים וביצוע בילינג חודשי לפרוייקטים השונים.
6. דוחות ניהוליים כגון רווחיות הפרוייקטים, התקדמות פרוייקטים ודוחות תפעוליים כגון פירוט שעות לתת פרוייקט

הגדרת פרויקטים
1. הגדרת פרויקט כולל שם פרויקט, מנהל פרויקט, שיוך ללקוח ועוד.
2. אפשרות להגדיר פרויקטי מנהלה לצורך דיווח שעות על ימי מילואים, מחלות וכדו'.
3. אפשרות להגדרת שדות נוספים ללא הגבלה על הפרויקט.

הגדרת תתי פרויקט
1.הגדרת תתי פרויקט תחת הפרויקט כולל תאריך התחלה ותאריך סיום.
2. הגדרת הערכת שעות לתת הפרויקט.
3. תרשים גרפי של התקדמות הפרויקט על פני סרגל זמן.
4. הגדרת עובדים משתתפים בתת הפרויקט (כולל סוג העובד – משמש להפקת חיובים / חשבונות ללקוחות).
5. אפשרות להגדרת שדות נוספים ללא הגבלה על תת הפרויקט.

דיווח שעות 
1. דיווח השעות לעובד מתבצע על תתי הפרויקט וכולל תאריך, שעת התחלה, שעת סיום, סה''כ שעות, תיאור ודיווח על נסיעות .
2. דיווח שעות בתצוגה שבועית.
3. דיווח שעות בתצוגה יומית.
4. הגדרת פעילויות, משימות וקריאות שרות תחת תת פרויקט.
5. הגדרת פעילויות תחת תת הפרויקט: במערכת Mybusiness CRM קיים יומן למשתמש הכולל תצוגה חודשית, שבועית ויומית, תזכורות, פעילות חוזרת ועוד. הכוונה שניתן יהיה לקבוע פגישות שישויכו לתת הפרויקט ועל הפגישות ניתן יהיה לדווח תיאור / סיכום הפגישה ואת השעות בפועל.
6. הגדרת משימות תחת תת הפרויקט: במערכת Mybusiness CRM קיים מנגנון לניהול משימות. המשימות כוללות עדיפויות, סטטוס, תזכורות, אפשרות לקבוע משימות למשתמשים אחרים ועוד. הכוונה שניתן יהיה לפתוח משימות תחת תת הפרויקט למשתמשים, לדווח עליהם שעות עבודה בפועל.
7. הגדרת קריאות שרות תחת תת הפרויקט: במערכת Mybusiness CRM קיים מנגנון לניהול קריאות שרות / פניות. הכוונה שניתן יהיה לנהל תחת מוקד השרות את הבאגים ואת הטיפול בהם, להזין עליהם שעות עבודה בפועל וכל זאת תחת תת פרויקט מסוים.

מיילים
1. ניתן לשלוח מיילים (ולתעדם) מהמערכת תחת תת הפרויקט.

מסמכים
1. ניהול מסמכים תחת הפרויקט ותתי הפרויקט.
מעקב אחר התקדמות פרוייקט
ניתן לעקוב אחר התקדמות פרויקט משני כיוונים:
1. התקדמות השלמת תת פרויקט לפי דיווח התקדמות של המשתמשים. הכוונה שעובדים יוכלו לדווח את אחוז ההתקדמות של תת הפרויקט וניתן יהיה לקבל דיווח מסודר של התקדמות הפרויקט ותתי הפרויקט.
2. ניתן יהיה לקבל דיווח של התקדמות תת הפרויקט לפי דיווחי שעות בפועל לעומת הערכת השעות של תת הפרויקט.

התרעות
1. התרעות לגבי חריגות בהתקדמות פרויקט לפי שעות בפועל. התרעות לגבי חריגות לפי דיווחי עובדים.
2. התרעות לגבי תתי פרויקטים החורגים מתאריך הסיום שלהם.
3. משימות שלא בוצעו.
4. ועוד 

אודות

התוכנה לניהול לקוחות של מיי ביזנס מצטיינת במענה על צרכי הארגון המלאים בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. לתוכנת CRM מודולים רבים ביניהם ניהול מלא של פרטי ויצירת קשר עם הלקוח , ניהול שעות ופרויקטים והמשאבים המוקצים לו. תוכנת ה CRM מוביל את העסק לכדי יעילות כלכלית וחסכון בזמן ומשאבים כשהוא מותאם לפי צרכי הלקוח ומבוסס אינטרנט. מערכות CRM של מיי ביזנס מהוות את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים לניהול יעיל וחכם של צרכי העסק ולקוחותיו כמו גם מעקב וטיפול חכם בלידים. המודולים הנוספים בתכונת הCRM הם: יכולת הסנכרון עם תכונת הדואל האווטלוק של מייקרוסופט – מחולל דוחות, התממשקות לפיתוח המערכת - SDK, ייבוא נתונים ממגוון טבלאות ומאגרי מידע, גישה ישירה דרך הסלולר ועוד...
קישורים נוספים: לקוחות, תוספות, מערכות CRM

עדכונים

Simunity icon maker
14-10-2014

צור קשר

Mota Gur 9 Petah Tikva
Israel 4797002
+972.3.9191833
+972.3.9191844
support@mybusiness-crm.com
Mybusiness-CRM-logo
SIMBLA Website Builder